radioftp tag:http://www.radioftp.ir 2017-12-09T22:27:59+01:00 mihanblog.com شرکت معتبر هانیوال ، سازنده موتور های توربوهای چری 2017-11-10T07:44:47+01:00 2017-11-10T07:44:47+01:00 tag:http://www.radioftp.ir/post/35 زهره رادیو اف تی پی شرکت معتبر هانیوال ، سازنده موتور های توربوهای چری نسل جدید محصولات چری چون تیگو7 و آریزو5 با موتور توربوشارژ به بازار معرفی شده اند که نوعی استراتژی جدید این شرکت را نشان میدهند ، استفاده از موتورهایی با تکنولوژی توربو شارژر در میان بسیاری از تولید کنندگان بزرگ خودرو مانند بی ام و و مرسدس بنز در سالهای اخیر رواج فراوان یافته است ، کاهش وزن موتور و کاهش مصرف سوخت در کنار بازدهی و بهره وری بیشتر ، سبب گردیده تا استفاده از این دسته از موتورها رواج فراوان یابد.به نقل از روابط عمومی چری شرکت چر شرکت معتبر هانیوال ، سازنده موتور های توربوهای چری

 نسل جدید محصولات چری چون تیگو7 و آریزو5 با موتور توربوشارژ به بازار معرفی شده اند که نوعی استراتژی جدید این شرکت را نشان میدهند ، استفاده از موتورهایی با تکنولوژی توربو شارژر در میان بسیاری از تولید کنندگان بزرگ خودرو مانند بی ام و و مرسدس بنز در سالهای اخیر رواج فراوان یافته است ، کاهش وزن موتور و کاهش مصرف سوخت در کنار بازدهی و بهره وری بیشتر ، سبب گردیده تا استفاده از این دسته از موتورها رواج فراوان یابد.

به نقل از روابط عمومی چری شرکت چری که به عنوان یکی از شرکتهای پیشگام چینی به لحاظ تولید و تکنولوژی شناخته م یشود و همواره سعی نموده از تکنولوژی های روز در تولید محصولات خود استفاده نماید ، اطمینان بیشتر و کیفیت بالاتر از تکنولوژی شرکت بسیار معروف آمریکایی هانیبال برای توربوهای خود استفاده نموده است ، شایان ذکر است شرکت هانیبال جزو 500 شرکت برتر دنیا بوده و همواره در زمینه تولید تکنولوژی دستاوردهای بسیاری را داشته است.


شایان ذکر است که شرکت مدیران خودرو در ماه های اخیر تست درایوهای متعددی را ویژه خبرنگاران و مشتریان برای محصولات توربو خود ترتیب داده تا قدرت و توانایی این خودروها را به مشتریان خود اثبات نماید. ]]>
همکاری سایپا دیزل و ولوو برای پوشش بازار منطقه/ همکاری بانک سوئدی،نسبت به جذب فاینانس مالی برای خریداران برند ولوو در ایران 2017-11-10T07:44:05+01:00 2017-11-10T07:44:05+01:00 tag:http://www.radioftp.ir/post/34 زهره رادیو اف تی پی همکاری سایپا دیزل و ولوو برای پوشش بازار منطقه/ همکاری بانک سوئدی،نسبت به جذب فاینانس مالی برای خریداران برند ولوو در ایرانمعاون وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به سابقه همکاری طولانی بین سایپادیزل و ولووتراکس گفت: با همکاری ولوو خواهیم توانست بخشی از بازارهای منطقه را در آینده نزدیک پوشش دهیم و این موضوع یکی از سیاست های دولت و وزیر صنعت معدن و تجارت است و همچنین یکی از اهداف تشکیل شرکت جوینت ونچر میان سایپادیزل و ولووتراکس می تواند تحقق همین امر باشد.محسن صالحی نیا با بیان مطلب فوق اظهار کرد: همکاری سایپا دیزل و ولوو برای پوشش بازار منطقه/ همکاری بانک سوئدی،نسبت به جذب فاینانس مالی برای خریداران برند ولوو در ایران

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به سابقه همکاری طولانی بین سایپادیزل و ولووتراکس گفت: با همکاری ولوو خواهیم توانست بخشی از بازارهای منطقه را در آینده نزدیک پوشش دهیم و این موضوع یکی از سیاست های دولت و وزیر صنعت معدن و تجارت است و همچنین یکی از اهداف تشکیل شرکت جوینت ونچر میان سایپادیزل و ولووتراکس می تواند تحقق همین امر باشد.

محسن صالحی نیا با بیان مطلب فوق اظهار کرد: تاکید وزارت صنعت معدن و تجارت به عنوان دستگاه سیاستگذار در صنعت خودرو، افزایش کیفیت و کمیت در تولیدات خودروهای تجاری است که البته با توجه به برند بسیار خوب و معتبر ولوو موضوع کیفیت حل شده است ولیکن مواردی مانند افزایش داخلی سازی، صادرات به عنوان پایگاه منطقه ای، ارتقای خدمات پس از فروش و تولید با حداقل هزینه های اقتصادی محورهای همکاری مشترک با ولووتراکس خواهد بود.

معاون امور صنایع وزیر صنعت معدن و تجارت به اشاره به حضور مدیرعامل ولووتراکس در ایران تصریح کرد: این حضور نشانه خوب و مثبتی از عزم شرکت ولوو به منظور توسعه فعالیت های این شرکت در کشورمان است.

همکاری سایپا دیزل و ولوو بای پوشش بازار منطقه/ مدیر عامل سایپا دیزل: همکاری یک بانک سوئدی، نسبت به جذب فاینانس مالی برای خریداران برند ولوو

وی گفت: اگر بخواهیم افزایش ساخت داخل در تولیدات مشترک سایپادیزل و ولووتراکس به مرز 50 درصد برسد لازم است توانمندی های بیشتری در بخش قطعه سازی کشور برای تولید شاسی و بخشی از قوای محرکه داشته باشیم که انتظار داریم شرکت ولووتراکس برای رسیدن به این هدف یک نقشه کلی ارائه دهد و با سایپادیزل به تفاهم برسد.

صالحی نیا در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل تجاری و باری کشور و ضرورت تولید محصول متناسب با استاندارد یورو 6 افزود: سیاست دولت درخصوص نوسازی ناوگان فرسوده خودروهای تجاری با داخلی سازی حداقل 30 درصد، اعمال مزیت هایی از نظر نرخ تعرفه ورودی است و انتظار داریم شرکت سایپادیزل و ولووتراکس سهم بیشتری در زمینه نوسازی ناوگان با توجه به کیفیت بالای محصولات مشترک تولیدی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح نوسازی ناوگان فرسوده خودروهای تجاری باید طی پنج سال، 85 هزار دستگاه خودروی فرسوده نوسازی شود که نوسازی سالانه بیش از 15 هزار دستگاه، ظرفیت بسیار خوبی برای کسب سهم بازار خودروهای تجاری است.


معاون امور صنایع وزیر صنعت معدن و تجارت اظهاری امیدواری کرد: با توجه به اختصاص یارانه از سوی وزارت نفت برای جایگزینی خودروهای فرسوده، ولووتراکس و سایپادیزل بتوانند سهم بیشتری در این خصوص کسب کنند.

وی تاکید کرد: به عنوان سیاستگزار صنعت خودرو علاقه مندیم علاوه بر تولید خودروهای تجاری، تولید اتوبوس های مسافری نیز از سوی شرکت ولوو توسعه یابد که با توجه به علاقه مندی طرف خارجی، این امر میسر خواهد شد.

مدیرعامل سایپادیزل در جریان این نشست از آمادگی برای گسترش همکاری با ولووتراکس خبرداد و گفت: بیش از 30 سال است که با شرکت ولووتراکس همکاری مشترک داریم و آماده توسعه این همکاری هستیم.

 رسول محمدصادقی تاکید کرد: در ماه های آینده با همکاری یک بانک سوئدی، نسبت به جذب فاینانس مالی با بهره کمتر از 10 درصد برای خریداران محصولات برند ولوو اقدام خواهیم کرد که آغاز فصل مشترک جدید همکاری با ولوو خواهد بود.

همکاری سایپا دیزل و ولوو بای پوشش بازار منطقه/ مدیر عامل سایپا دیزل: همکاری یک بانک سوئدی، نسبت به جذب فاینانس مالی برای خریداران برند ولوو

وی اظهار کرد: در زمینه تولید محصول با افزایش سهم داخلی سازی، ارتقای خدمات پس از فروش و توسعه صادرات برنامه های جدیدی با همکاری ولووتراکس به اجرا در خواهیم آورد.
وی با بیان این مطلب که سهم داخلی سازی خودروهای برند ولوو در حال حاضر در سایپادیزل 21 درصد است، افزود: این سهم در سال 97 به 30 درصد افزایش می یابد و در فازهای بعدی تا 50 درصد نیز افزایش خواهد یافت.


محمدصادقی در ادامه تصریح کرد: در زمینه خدمات پس از فروش نیز توافق لازم صورت گرفته تا در بخش های آموزش نیروی انسانی، به روز رسانی تجهیزات تعمیرگاهی و تامین به موقع قطعات یدکی به اهداف مدنظر دست یابیم.


مدیرعامل سایپادیزل گفت: در بستر تولید خودرو میان سایپادیزل و ولووتراکس توافق کردیم که ایران به عنوان پایگاه منطقه ای تولید و صادرات در خاورمیانه، شمال آفریقا و کشورهایCISشناخته شود.
معاون گروه ولوو و مدیرعامل شرکت ولووتراکس نیز در جریان این نشست گفت: سایپادیزل با تولید باکیفیت محصولات ولووتراکس در واقع توانست به خوبی اعتبار برند ولوو را حفظ کند.
نیلسون خاطرنشان کرد: آماده توسعه همکاری در زمینه تولید و خدمات پس از فروش در ایران هستیم و با توجه به کیفیت بالای محصولات ولووتراکس، پاسخ گوی نیازهای موجود در بازار ایران و کشورهای منطقه خواهیم بود

.
وی تصریح کرد: ولووتراکس همواره به سه اصل مهم کیفیت، ایمنی و سازگاری با محیط زیست در تولید محصولات خود متعهد است و به ویژه در زمینه سازگاری با محیط زیست فعالیت های خود را ارتقا خواهیم داد.

نیلسون گفت: تاکید ولووتراکس بر تولید محصول با برخورداری از آخرین فناوری ها است و شرکت سایپادیزل یکی از پنج خط بزرگ ساخت اتاق محصولات تجاری را در کنار اروپا، امریکا، برزیل و روسیه در اختیار دارد.

مدیرعامل شرکت ولووتراکس در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که تولید باکیفیت قطعات یکی از اهداف و اولویت های این مجموعه است، اظهارکرد: با نظارت دقیق، در آینده تولید قطعات در ایران با بالاترین کیفیت مطابق استاندارد ولوو در دستور کار این شرکت قرار دارد که این امر نیازمند حمایت وزارت صنعت و همکاری قطعه سازان است. ]]>
دفاع از حقوق شرکت های داخلی یا خارجی ؟ 2017-11-10T07:43:48+01:00 2017-11-10T07:43:48+01:00 tag:http://www.radioftp.ir/post/33 زهره رادیو اف تی پی دفاع از حقوق شرکت های داخلی یا خارجی ؟نیمه خصوصی یا نیمه دولتی بودن شرکت های خودروساز یکی از چالش هایی است که این صنعت همواره با آن روبرو بوده است . بطوریکه بخش زیادی از سهام دولت در دو خودروساز بزرگ کشور طبق اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شده این در شرایطی است که در کنار این واگذاری ، دولت همچنان اثرگذارترین سهم را که همان سهام مدیریتی است در این شرکت ها حفظ کرده است .بدین ترتیب باید گفت که دولت از یک سو با تصور عام از خصوصی بودن خودروسازی ها در ظاهر واکنشی به مصائب و مشکلات این شرکت ها دفاع از حقوق شرکت های داخلی یا خارجی ؟

نیمه خصوصی یا نیمه دولتی بودن شرکت های خودروساز یکی از چالش هایی است که این صنعت همواره با آن روبرو بوده است . بطوریکه بخش زیادی از سهام دولت در دو خودروساز بزرگ کشور طبق اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شده این در شرایطی است که در کنار این واگذاری ، دولت همچنان اثرگذارترین سهم را که همان سهام مدیریتی است در این شرکت ها حفظ کرده است .

بدین ترتیب باید گفت که دولت از یک سو با تصور عام از خصوصی بودن خودروسازی ها در ظاهر واکنشی به مصائب و مشکلات این شرکت ها بخصوص در مقابل سهامداران از خود نشان نمی دهد اما در مقابل در بسیاری از امور این شرکت ها دخالت مستقیم دارد. دخالتی از جنس تغییر مدیران عامل ، مدیران میانی و یا حتی تعیین سرمایه گذار خارجی و چگونگی عقد قراردادهای خارجی تنها جزیی از وظایف و تعهداتی است که دولت برای خود در شرکت های تولیدی خودرو تعریف کرده است

. اینکه وزارت صنعت و معدن و تجارت دولت یازدهم در سه توافق نامه سرمایه گذاری خارجی مربوط به خودروسازی پیش قدم شد و آن ها را تا مرحله قرارداد پیش برد ، هر چند سیطره دولت را بر خودروسازی ها بخصوص در زمینه مشارکت با خارجی ها به وضوح نمایان کرد اما اینکه دولت تا آن جا پیش رفت که بدون نادیده گرفتن حق و حقوق سهامداران شرکت های داخلی ، برای خودروسازان خارجی مایه گذاشت شاید امری ناپسند به حساب آید . به اعتقاد بسیاری از کارشناسان دولت در مقابل سرمایه گذاران خارجی که قصد حضور در ایران را دارند باید در ابتدا منافع خودروسازی های کشورمان را در نظر می گرفت و بعد تولید کنندگان خارجی را در این مسیر هدایت می کرد.

اینکه دولت به خواست سرمایه گذار خارجی از منافع خودروساز کشورمان که سهامداران زیادی را نیز پشت سر خود دارد ، می گذرد به آن معناست که با ناامیدی از کارآمدی خودروسازان تنها چشم امید به تولید کننده خارجی دارد.به عنوان مثال واگذاری سایت تولیدی مجهز، به خودروساز خارجی بدون رضایتمندی شرکت داخلی از سوی دولت معنایی جز نادیده گرفتن منافع تولید کننده داخلی ندارد .


در هر صورت هر چند حضور خودروساز خارجی در صنعت خودرو کشور منجر به رقابت پذیری و توسعه دومین صنعت بزرگ کشور می شود اما سیاستگذاران و تصمیم سازان خودرویی کشور این موضوع را باید مدنظر داشته باشند که بیش از هر موردی باید مدافع حقوق خودروسازان و تولید کنندگان کشورمان باشند و بعد از آن به مشارکت های خودرویی بها دهند. ]]>
تلفن‌های هوشمندی که مکانیک می‌شوند 2017-11-10T07:40:45+01:00 2017-11-10T07:40:45+01:00 tag:http://www.radioftp.ir/post/32 زهره رادیو اف تی پی تلفن‌های هوشمندی که مکانیک می‌شونداین داده‌ها از فرستنده و گیرنده‌های GPS و شتاب‌سنج‌ها دریافت می‌شود و ظاهرا بهتر از متخصصان و تکنسین‌ها از پس این کار بر می‌آیند.مکانیک‌های آینده مشکلات خودرو را از راه دور و با استفاده از گوشی‌های هوشمند تشخیص می‌دهند.در آینده مکانیک‌ها می‌توانند با استفاده از آیفون، پیکسل، گلکسی یا هر مدل و برند دیگری که این روزها ساخته و فروخته می‌شود، مشکلات یک خودرو را تشخیص دهند. این مشکلات می‌تواند شامل اتفاقات ناخوشایند رخ داده برای موتور، گیربکس یا عدم توازن در چرخ‌ها ب تلفن‌های هوشمندی که مکانیک می‌شوند
این داده‌ها از فرستنده و گیرنده‌های GPS و شتاب‌سنج‌ها دریافت می‌شود و ظاهرا بهتر از متخصصان و تکنسین‌ها از پس این کار بر می‌آیند.

مکانیک‌های آینده مشکلات خودرو را از راه دور و با استفاده از گوشی‌های هوشمند تشخیص می‌دهند.

در آینده مکانیک‌ها می‌توانند با استفاده از آیفون، پیکسل، گلکسی یا هر مدل و برند دیگری که این روزها ساخته و فروخته می‌شود، مشکلات یک خودرو را تشخیص دهند. این مشکلات می‌تواند شامل اتفاقات ناخوشایند رخ داده برای موتور، گیربکس یا عدم توازن در چرخ‌ها باشد.



تلفن هوشمند مکانیک


به عنوان مثال، انسداد فیلترهای هوا می‌تواند صدای سوت مانندی را در حین حرکت یا استارت خودرو ایجاد کند. این صدا به دلیل چالش موتور با هوای محبوس مانده در بخش‌های درونی موتور ایجاد می‌شود.

پژوهشگران دانشگاه  MIT که روی پروژه تعمیرو تشخیص مشکلات خودروها با تلفن هوشمند فعال هستند، در این خصوص اعلام کردند: این صدای صوتی چیزی نیست که مردم بتوانند از دیگر صداهای تولید شده از سوی موتور تشخیص داده و آن را مشکل‌زا تلقی کنند. اما ظاهرا این امر برای گوشی هوشمند شما چندان سخت نخواهد بود.

در خصوص توازن و تعادل چرخ‌ها، تلفن هوشمند با استفاده از یک الگوریتم خاص به تفسیر داده‌های دریافتی می‌پردازد. این داده‌ها از فرستنده و گیرنده‌های GPS  و شتاب‌سنج‌ها دریافت می‌شود و ظاهرا بهتر از متخصصان و تکنسین‌ها از پس این کار بر می آیند.

این موضوع می‌تواند به سازندگان خودرو در حین تست‌های اولیه در کمپانی و کارخانه نیز کمک کند. ]]>
ورود خودروی خاص ایتالیایی به ایران (+عکس) 2017-11-10T07:38:31+01:00 2017-11-10T07:38:31+01:00 tag:http://www.radioftp.ir/post/31 زهره رادیو اف تی پی ورود خودروی خاص ایتالیایی به ایران (+عکس)یک خودروی فراری به تازگی وارد گمرک خرمشهر (منطقه آزاد اروند) شده و در انتظار پلاک گذر موقت می باشد . ورود خودروی خاص ایتالیایی به ایران (+عکس)

یک خودروی فراری به تازگی وارد گمرک خرمشهر (منطقه آزاد اروند) شده و در انتظار پلاک گذر موقت می باشد .


خودروی ایتالیایی

]]>